E-BAŞVURU VE RANDEVU SİSTEMİ

Vatandaşlarımızın noterlik işlemlerini yaptırırken sıra beklememesi ve daha kaliteli hizmet alabilmesi için kurulmuş bu sistemde ilgili işleme ait detay bilgileri tanımlayarak E-​Başvuru Sistemi üzerinden istediği noterliği seçebilmektedir. Seçilen noterlik işlem ön hazırlıklarını yaparak randevu saatini size bildirecektir. Randevu saatinde seçmiş olduğunuz noterliğe giderek işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Bu sistemin kullanımı için vatandaşlarımızın TNB E-Hizmetler üyeliği işlemini bir defaya mahsus yaptırması gerekmektedir. Ücretsiz olan üyelik​ işlemini en yakın noterlikten yaptırabilirsiniz.

Bu sistem 7/24 hizmet verecek şekilde yapılandırılmış olup, E-Başvuru sisteminden 3 şekilde başvuru yapabilirsiniz;

  1. Noterlikte işlemi ıslak imza ile imzalayacak şekilde randevu almak,

  2. Noterlikte işlemi elektronik imza ile imzalayacak şekilde randevu almak,

  3. Noter huzuruna gelmeden işlem başvurusu yapmak.

Başvuru işlemi sonucunda sistem tarafından bir "Başvuru Numarası" üretilir ve başvuru sırasında belirttiğiniz e-posta adresine Başvuru Numaranız gönderilir. Bu yüzden yazdığınız e-posta adresinizin doğru ve sürekli kullandığınız bir adres olması önemlidir.

Ayrıntılı bilgi ve sistemin kullanımına ilişkin yardım videolarına buradan erişebilirsiniz.